Tijdens Social Aspects verdiept Hans-Hannah zich in alternatieve manieren van tentoonstellingen, en betrekt hier demonstraties bij waar mening of ideologie gemanifesteerd worden, vergelijkbaar met kunsttentoonstellingen. Ze neemt de performance als middel om te experimenteren met de grens tussen demonstraties en kunstwerken. Haar studie richt zich op de geschiedenis van Nijmegen, heksenvervolging in bijzonder. Middels archeologisch, geologisch en historisch onderzoek brengt zij deze verhalen terug naar het heden en stelt zij de vraag: in hoeverre verschillen de Middeleeuwse denkbeelden in kwestie van de hedendaagse denkbeelden?
Op 12 juni presenteerde Hans-Hannah samen met Richard Bolhuis en Simone Albers ACT 1. Hier gingen zij onder begeleiding van archeoloog Marieke Helsen en chemicus Frans Eppink de Ooijpolder in, voor een wandeling die eindigde bij een paviljoen-in-progress. De middag stond in het teken van de relatie die de mens heeft met de gecultiveerde natuur en de historie en totstandkoming van de Ooij.